Standard przygotowywania i porządkowania

w apartamentach hoteLOVE



Czystość zawsze była bardzo ważna dla nas jako gospodarzy apartamentów oraz dla naszych gości. Staje się ona jeszcze bardziej istotna, ponieważ dążymy do ograniczenia rozprzestrzeniania się wirusa. Według CDC (Centers for Disease Control and Prevention) istnieje możliwość zarażenia się COVID-19 poprzez dotknięcie skażonej powierzchni - klamki lub włącznika światła. Wirus może przetrwać na niektórych powierzchniach przez kilka godzin lub nawet dni. Dlatego tak ważne jest sprzątanie i dezynfekowanie często dotykanych powierzchni, zwłaszcza pomiędzy pobytami gości.
  • Przed rozpoczęciem sprzątania apartamentu przystępujemy do ozonowania. Zastosowanie wentylatora o dużym przepływie powietrza, wbudowanego w generator, powoduje że ozon zostaje dokładnie rozprowadzony po pomieszczeniach, co zwiększa skuteczność przeprowadzonego zabiegu. Ozon wchodzi w reakcję ze związkami organicznymi (pleśń, grzyby, wirusy, bakterie, alergeny) i całkowicie je niszczy. Natomiast związki pierścieniowe, oraz ich pochodne (farby, lakiery, kleje) - rozkłada i utlenia. Działanie biobójcze ozonu jest pięćdziesięciokrotnie skuteczniejsze i 3000 razy szybsze niż chloru. Już niewielkie stężenie ozonu w ciągu kilku minut zabija wszystkie patogeny.
  • Pomieszczenia wietrzymy przez przynajmniej 30 minut. Jeśli to możliwe, pozostawiamy wszystkie okna otwarte na czas sprzątania.
  • W przypadku zapobiegania rozprzestrzenianiu się zarazków, ważne jest, aby zrozumieć różnicę między czyszczeniem a dezynfekcją. Czyszczenie to usuwanie zarazków, brudu i zanieczyszczeń. Dezynfekcja polega na stosowaniu chemikaliów do zabijania zarazków (np. poprzez spryskanie środkiekm z zawartością alkoholu). Najpierw czyszcząc, a następnie dezynfekując zmniejszamy ryzyko zarażenia wirusem. Po oczyszczeniu powierzchni spryskujemy ją środkiem dezynfekującym. Pozostawmy go na kilka minut, a następnie wycieramy używając ręczników papierowych lub ściereczek jednorazowych.
  • Podczas sprzątania nasz serwis porządkowy korzysta z jednorazowych rękawiczek. Wyrzucaj je po każdym sprzątaniu.
  • Po każdym pobycie pierzemy w profesjonalnej pralni pościeli, prześcieradła, ręczniki do rąk i ciała i koce.
  • Aby goście mogli utrzymać wysoki poziom czystości i higieny, zapewniamy odpowiedni zapas podstawowych udogodnień. W apartamencie znajduja się takie rzeczy takie jak: antybakteryjny środek odkażający do mycia rąk, środek do dezynfekcji powierzchi, mydło do rąk, ręczniki papierowe i papier toaletowy.
  • Lista kontrolna elementów podjegających dezynfekcji: klamki do drzwi, włączniki światła, piloty RTV, stoły, włączniki łańcuszkowe rolet, wiatraków i lamp, parapety i klamki okienne, termostaty, sterowniki ogrzewania, klucze, kosze i pojemniki na śmieci, żelazko, blat kuchenny, zlewy, uchwyty szafek i szuflad w kuchni, urządzenia: lodówka,toster, ekspres do kawy, czajnik, solniczka i pieprzniczka, często używane przyprawy i pojemniki itp. umywalki, toalety, kurki kranów, prysznice i wanny, sauny, drzwi prysznicowe, szafki nocne, odkurzacze i pralki/suszarki.

Do dezynfekcji stosujemy preparat, który skutecznie zwalcza bakterie, grzyby i wirusy. W ten sposób dbamy o Państwa komfort i zdrowie.